• USP block
  • USP block
  • USP block
  • USP block
USP block
USP block
USP block
USP block

Zwroty

Oferujemy prawo do zwrotu w ciągu 30 dni od zakupów dokonanych w naszym sklepie internetowym.

* Okres 30 dni jest liczony od daty otrzymania zamówienia.
* Zwracany towar nie może być rozpakowany, zmontowany lub używany w jakikolwiek sposób i powinien być prawidłowo i bezpiecznie przechowywany.
* Zwracany towar musi być w stanie, w jakim został dostarczony.
* Prawo do zwrotu nie ma zastosowania do produktów wykonywanych na zamówienie oraz produktów przecenionych.
* Nieautoryzowane zwroty nie będą akceptowane ani uznawane.
* Wszystkie zwroty muszą być wysyłane z etykietą zwrotną „Wszystkie Uchwyty”. Koszt wysyłki zwrotu zostanie odjęty od kwoty zwróconej za zamówienie. Koszt wysyłki w obie strony wynosi 62 PLN dla zamówień mieszczących się w przedziale wagowym od 0 do 2,5 kg oraz 88 PLN dla zamówień powyżej 2,5 kg. Koszty wysyłki w obie strony dla produktów szerszych niż 70 cm wynoszą 450 PLN.

Jak dokonać zwrotu?
1) Wyślij do nas wiadomość e-mail na adres info@wszystkieuchwyty.pl, podając numer zamówienia, nazwę produktu, kod produktu, ilość towaru oraz przyczynę zwrotu.
2) Otrzymasz zgodę na zwrot zamówienia wraz z etykietą zwrotną za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3) Wydrukuj a następnie umieść kopię dokumentu dostawy na zwrocie i czytelnie wpisz swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Umieść etykietę zwrotną na opakowaniu. Upewnij się, że towar został zapakowany w odpowiedni sposób i dostarcz go do najbliższego punktu serwisowym DHL.

Tutaj możesz przejrzeć najbliższy punkt serwisowy DHL.

4) Kiedy otrzymamy zwrot sprawdzimy zawartość paczki, aby upewnić się, że wszystkie elementy znajdują się w środku oraz że zwrócone towary znajdują się w stanie umożliwiającym ich ponowną sprzedaż
5) Otrzymasz zwrot pieniędzy za złożone zamówienie, pomniejszony o koszty przesyłki zwrotnej, po otrzymaniu przez nas zwróconego zamówienia. Zwrotów dokonujemy co tydzień i może to potrwać do 5 dni roboczych, zanim dokonamy zwrotu i zaksięgujemy płatność.
6) Otrzymasz potwierdzenie drogą mailową kiedy zwrot zostanie przez nas przetworzony