Warunki i zasady

Ogólne
Poniższe warunki mają zastosowanie dla polskiego, szwedzkiego lub innego prawa i nie zawierają warunków, które są w konflikcie z nimi.

Zamówienie
Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z podpisaniem umowy pomiędzy klientem a sklepem. Klient otrzymuje email potwierdzający i odpowiedzialny jest za podanie prawidłowych informacji.

Jeśli pojawią się błędy w cenie, dostawie lub zajdą inne nieprzewidziane okoliczności sklep ma obowiązek je poprawić. W takich sytuacjach klient zostanie poinformowany w celu poprawienia lub anulowania zamówienia. Powyższe dotyczy także literówek, błędów w opisach lub specyfikacjach produktów. Wszystkie zdjęcia powinny być postrzegane jako ilustracje, które mogą odbiegać od realnego wyglądu produktu. Możesz kupować tylko w swoim imieniu i musisz mieć ukończone 18 lat lub uzyskać zgodę rodziców lub opiekunów prawnych przed zakupem. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia. Zamówienie złożone w imieniu innej osoby bez jej zgody, mogące narazić ją na szkody finansowe zostaną zgłoszone na policje a zamawiający poniesie wszelkie tego koszty.

Informacje o kliencie
Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych takich jak imię i nazwisko, adres wysyłki, adres email oraz numeru telefonu do powiadomienia SMS.
W przypadku kiedy klient poda nieprawidłowe informacje i doprowadzi to do dodatkowych kosztów, klient zostanie nimi obciążony. Sklep nigdy nie przekazuje lub sprzedaje informacji o swoich klientach osobom trzecim.

Nieodebrane przesyłki
W przypadku nieodebranych przesyłek, które odesłane zostaną spowrotem do sklepu, klient obciążony zostanie kosztami transportu w wysokości 30% wartości zamówienia.

Płatność
Podatek VAT w wysokości 25% jest doliczony do ceny produktu. Płatności można dokonać przy pomocy karty kredytowej lub przelewem bankowym w systemie płatności. WszystkieUchwyty jest właścicielem produktów do momentu pełnej zapłaty za nie.
Używamy PayLane jako sysyemu płatności online. PayLane to polska firma zarejestrowana pod adresem>
Gdańsk, ul Arkońska 6 / A3, kod pocztowy 80-387; KRS: 0000227278
Dane transakcji przechowywane są przez PayLane sp. z o.o. Gdańsk, ul Arkońska 6 / A3, kod pocztowy 80-387; KRS: 0000227278 na warunkach ogólnych dla płatności online.

Dostawa
Produkty dostępne w magazynie dostarczamy w ciągu 3-5 dni roboczych. Dostawa odbywa się bezpośrednio do skrzynki pocztowej lub najbliższego punktu pocztowego.
Po dostarczeniu do najbliższego punktu pocztowego, klient zostanie poinformowany wiadomością SMS lub awizem.
Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania sprzedaży produktów, które zazwyczaj mamy w magazynie. Klient jest zawsze informowany o statusie zamówienia po złożeniu zamówienia. Dlatego ważnym jest aby adres email użyty przy zamówieniu był prawidłowy.

Koszty dostawy
Nasze produktu zawsze wysyłamy bezpłatnie i nie pobieramy żadnej opłaty za dostawę do adresu wskazanego przy zamówieniu. W przypadku zwrotu towarów, pobrana zostanie kwota rzeczywistych kosztów przesyłki, minimalnie 79 slz. Wszelkie zwroty obciążane są kosztami przesyłki na rzecz Wszystkie Uchwyty.

Gwarancja
Wszystkie nasze produktu objęte są gwarancją, która obejmuje m.in. błędy materiału powstałe w procesie produkcji. Uszkodzenie produktu przez klienta nie jest objęte gwarancją.

Rezygnacja i zwrot.
Przeczytaj więcej na stronie ”zwroty”
Zwroty

Uwaga! Zwroty towarów obciążone zostaną kosztami przesyłki (np. Pobranie).

Reklamacje
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, lub otrzymania wadliwego produktu prosimy o natychmiastowy kontakt przez info@allabeslag.se. W emailu opisz proszę powody reklamacji, podając nazwę produktu, ilość oraz numer zamówienia lub faktury.
Twoja sprawa zostanie rozpatrzona w ciągu 24 godzin.
Zwroty mogą być obciążone kosztami przesyłki.
Wadliwy produktu zostanie zastąpiony nowym bez wad.
Proszę pamiętać, że klient jest zobowiązany aby sprawdzić towar w momencie dostawy i obecności kuriera i zgłosić niezwłocznie uszkodzenie w transporcie do naszego biura obsługi klienta pod info@allabeslag.se

Zastrzeżenia
Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnych błędów typograficznych w opisach przesyłki.
Nie gwarantujemy, że towary dotrą w określonym czasie, w którym mogą wystąpić nieprzewidziane opóźnienia.
Nie będziemy rekompensować niedogodności, jakie moga wystąpić w przypadku opóźnień.

Siły wyższe
Wydażenia takie jak wojny, klęski żywiołowe, strajki, decyzje rządu, brak dostawy przez podwykonawcę i podobnych zdażeń, które są poza naszą kontrolą i nie są możliwe do przewidzenia są siłą wyższą, co oznacza, że WszystkieUchwyty zwolnione są z naszych obowiązków co do realizacji zamówienia.