FAQ

Czy masz prawo do bezpłatnego zwrotu?
Tak, dajemy naszym klientom indywidualnym 14 dni na bezpłatny zwrot. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić do 14 dni od daty otrzymania przez Ciebie przesyłki. Wszystko co musisz zrobić to zapłacić za przesyłkę zwrotną.  Prawo do bezpłatnego zwrotu nie dotyczy produktów na zamówienie albo produktów wyprzedażowych. Dla firm dajemy 10 dni na bezpłatny zwrot od daty otrzymania przesyłki.

Jeśli produkt jest wadliwy lub uszkodzony musisz nas poinformować w przeciągu 3 dni roboczych, wyślemy Ci nowy produkt oraz poinstruujemy nt zwrotu uszkodzonego.

Zanim wyślesz do nas jakikolwiek produkt musisz skontaktować się z nami przez info@wszystkieuchwyty.pl aby otrzymać informacje dotyczące zwrotu. Proszę nie wysyłać niczego bez potwierdzenia z naszej strony. Jak tylko otrzymamy i zweryfikujemy przesyłkę, otrzymasz na konto zwrot środków.

Paczki bez potwierdzenia z naszej strony nie będą przyjmowane. Skontaktuj się z nami zanim wyślesz cokolwiek.

Jakie typy płatności oferujecie?
Obsługujemy karty Visa oraz Mastercard jako sposób płatności za nasze produkty.

Czy jest bezpiecznym płacić kartą w internecie?
Korzystamy z bezpiecznego systemu płatności, który jest certyfikowany przez PCI DSS (Payment card industry Data Security Standard). Wraz z SSL, połączenie szyfrowane jest ustanawiane pomiędzy Twoim komputerem a serwerem obsługującym płatność. Przesyłane informacje są bezpieczne i ani WszystkieUchwyty.pl ani inni nie mają dostępu do tych informacji.

Czy są jakieś koszty powiązane z moim zamówieniem?
Nie. Oferujemy darmową przesyłką do wszystkich naszych zamówień. Nie ma minimalnej wartości zamówienia. Nie pobieramy także opłat za transakcje kartą. Płacisz tylko faktyczną cenę produktu pokazaną na stronie. Wszystkie ceny zawierają VAT.

Jak długo trwa dostawa?
Produkty, które mamy na stanie dostarczamy w przeciągu 3-5 dni roboczych. Jeśli produkt jest chwilowo niedostępny lub jeśli są chwilowe problemy z dostawą zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany.

Czy mogę odebrać zamówione produkty osobiście albo odwiedzić Wasz sklep?
Nie. Jesteśmy sklepem internetowym i nie mamy żadnego fizycznego sklepu, który klienci mogliby odwiedzić.

Czy macie wszystkie produkty na stanie?
Większość dostępnych na naszej stronie produktów mamy na stanie. Kilka produktów jest na zamówienie i są dostarczane w ciągu 10-15 dni.

Czy śruby są dołączone do zamówienia?
Tak. Wszystkie śruby potrzebne do zamocowania naszych uchwytów do drzwi o rozmiarach 16-19mm są dołączone.

Czy dostępne jest śledzenie przesyłki?
Oferujemy śledzenie przesyłki wszystkich zamówień wysłanych jako paczki. Większość z naszych zamówień wysyłamy zwykłym listem i niestety nie ma możliwości śledzenia przesyłki.

Co to jest rozmiar cc?
Jest to odległość pomiędzy środkami śrub mocujących uchwyt.